ÜRÜN DEĞİŞİM VE İADESİ

İptal ve İade Şartları

Gönderilen üründen memnun kalmadım ne yapabilirim?

Satın aldığınız ürünü teslimat tarihinden itibaren (14) iş günü içerisinde JAPON TEKNOLOJİ 'NİN düzenlemiş olduğu faturanız(şirketimiz e-fatura mükellefidir) ve iade sebebinizi içeren bir not eki ile iade edebilirsiniz.
Ürün iade işlemleri için:

  • İade ürünlerinizi ekinde iade sebebini bildiren bir not ile göndermeniz gerekmektedir.
  • İade etmek istediğiniz ürünün faturası kurumsal ise, ürünü iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte göndermeniz gerekmektedir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri iade faturası kesilmediği takdirde kabul edilmeyecektir.

 

Genel iade koşulları

Genel iade şartları firmalar ve bireysel alıcılar için geçerlidir. Açıklamada firma veya bireysel alıcı "Müşteri" olarak tanımlanmaktadır.

  • Müşteri ürünü kendisine gönderildiği gibi iade etmek zorundadır, iadeler mutlaka orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır. Satılan yedek Parçaların Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, termal bant , lehim yapılan parçalar , mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılan ürünler iadesi kabul edilmektedir.
  • Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş (örn.: orijinal kutu/ambalaj üzerine kargo etiketi yapıştırılmış ya da kargo koli bandı ile bantlanmış) tekrar satılabilirlik özelliğini yitirmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ve kullanıcı hatasından kaynaklandığı tespit edilen ürünlerin iadesi kesinlikle kabul edilmeyecektir.
  • İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte orijinal fatura (e-fatura kopyaları) ve iade sebebini içeren bir not göndermeniz gerekmektedir.
  • Ürün seçiminde uyumsuzluk problemi yaşanabilecek ürünler için, mutlaka uyum konusunda teknik destek alarak sipariş vermelisiniz. Bu tip ürünlerin orijinal ambalajları açıldığında iade işlemleri mümkün olmamaktadır. (Örn : led tv led bar , yedek parça , uydu alıcısı, kulaklık, hafıza kartları, bilgisayar oem grubu vs.)
  • İade etmek istediğiniz ürün/ürünler ayıplı ise kargo ücreti şirketimiz tarafından karşılanmaktadır. Bu durumda da size teslim yapılan kargo ile gönderim yapmanız gerekir, diğer kargo şirketleri ile yapılan gönderimler teslim alınmayacaktır. İade etmek istenilen ürün/ürünler "Müşteri" kaynaklı ise cayma hakkı kapsamında geri gönderim kargo ücreti müşteriye aittir. 
  • Mevzuat Gereği satılan yedek Parçaların Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, termal bant , lehim yapılan parçalar , mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde mevzuat yasa gereği iadesi mümkün değildir.https://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2014/11/20141127-6.htm ) , (Gümrük ve Ticaret?Bakanlığından: MESAFELİ SÖZLEŞMELER YÖNETMELİĞİ )

 

Japon Teknoloji İade İşlemleri

Gelen ürün öncelikle teknik birimimiz tarafından incelenir, gerekir ise ürünün yetkili servisine ya da tedarikçi firmaya test etmeleri için gönderilir. Bu işlem en geç 10 iş günü içerisinde tamamlanır. Yukarıdaki şartlara uygun ise iade işlemi başlatılır.

İade işlemi onaylandığında dilerseniz iade bedeli ürünü kredi kartı ile aldıysanız kart hesabınıza ya da banka hesabınıza havale olarak en geç 3 iş günü içerisinde ödenir.


MESAFELİ SÖZLEŞMELER YÖNETMELİĞİ
Cayma hakkının istisnaları
MADDE 15 – (1) Taraflarca aksi kararlaştırılmadıkça, tüketici aşağıdaki sözleşmelerde cayma hakkını kullanamaz:
a) Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler.
b) Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler.
c) Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin sözleşmeler.
ç) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler.
d) Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler.
e) Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler.
f) Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler.
g) Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmeler.
ğ) Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayri maddi mallara ilişkin sözleşmeler.
h) Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler.

Yükleniyor...
google-site-verification=QmSu3IIte_xrMY_sDOTkLBH3afkqicaK1MeUSrA0dVs